Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2008 16:45 - "Горчилка адска и небесна сладост"
Автор: sineo4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 467 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.12.2008 22:57


Горчилка адска и небесна сладост.

 

Ето ме пред теб съм – нежна и неопетнена . Изкъпана във свян . Не ще да се отдам обаче аз на този нежен блян.Дори и топлата ми кожа да гори от жажда , да я докоснат твоите ръце...АЗ КАЗВАМ НЕ . Дори очите да те гледат гладно , за грам любов от твоето сърце...АЗ КАЗВАМ НЕ . Дори сърцето да прескача бурно копнеейки за миг да бъдеш мой поне...АЗ КАЗВАМ НЕ .  И ето пак сама командвам свойто тяло , а кой се подчинява – не и то . То теб жадува и бленува , в сънят ми теб бълнува – на яве да му се явиш-ще те отблъсне . Tъй трудно е до мен да си,на крачка , а аз да крия чувствата горещи . Тъй трудно е зад черната ми маска да се прикрият топлите сълзи . Тъй трудно е да искаш нещо и да не можеш да му устоиш и даже миг покой да нямаш в студените нощи ....за него , а то да е недостижимо . Спасението търся аз , във вярата и го намирам . Вярата помага. Спасението има и в надеждата , и тя крепи . Спасение потърсих в любовта, а тя подмина ме и подигра се ..... Дори и кожата ми , веч студена отвътре да е заледена , аз казвам не , защото нямам път назад веднъж поела този , а той е грешен. Дори очите да копнеят да заплачат аз казвам не , защото вече няма смисъл , късно е . Дори сърцето ми да спре да бие .. аз казвам не , отново ще намерим начин изстрадало мое . И търсим с моето сърце :във вярата, тя ни спаси , в надеждата , тя ни подкрепи , във любовта – несподелена ли е , подмини я първи ти !!!


Тагове:   Небесна,   сладост,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sineo4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10971
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930